مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» چگونه جنسیت بچه را حدس بزنیم؟

چگونه جنسیت بچه را حدس بزنیم؟

روش هایی برای فهمیدن دختر یا پسر بودن فرزندمان به روش های سنتی و قدیمی

فهمیدن اینکه کوچولوی شما مذکر است یا مونث، یکی از هیجان انگیزترین بخش های یک والدین آینده است و احتمالاً می خواهید در اسرع وقت بدانید که فرزندتان دختر است یا پسر. روش های زیر به شما کمک می کند که جنسیت فرزندتان را متوجه شوید:


1- از روی شکل سر

چگونه جنسیت بچه را حدس بزنیم؟

برخی افراد معتقدند که نوزادان دختر و پسر شکل جمجمه متفاوتی دارند. ایده اصلی این تئوری این است که نوزادان پسر معمولاً سرهای بزرگتر و زاویه دار دارند، در حالی که نوزادان دختر سرهای منحنی تر و گرد دارند. متأسفانه، واقعاً هیچ مدرک علمی برای حمایت از این نظریه وجود ندارد - اما هنوز هم می تواند یک روش سرگرم کننده برای "حدس زدن" جنسیت کودک شما از قبل باشد.


2-شکل برآمدگی نوزاد

چگونه جنسیت بچه را حدس بزنیم؟

یک افسانه رایج بارداری این است که نوزادان دختر و پسر «برآمدگی‌های» متفاوتی ایجاد می‌کنند. یک برآمدگی بلند و بیرون زده به این معنی است که شما یک پسر دارید، در حالی که یک برآمدگی کم و به خوبی توزیع شده به این معنی است که شما یک دختر دارید.

نکاتی در مورد شروع باغبانی در آپارتمان مطلب مرتبط نکاتی در مورد شروع باغبانی در آپارتمان


3-تغییرات پوست

چگونه جنسیت بچه را حدس بزنیم؟

طبق یک افسانه رایج بارداری، یک نوزاد دختر، چهره خوب شما را "دفع" می کند و شما را دچار آکنه می کند. حقیقتاً، ابتلا به آکنه در دوران بارداری ربطی به جنسیت کودک شما ندارد و همه چیز به تغییرات هورمونی که در آن زمان در بدن شما اتفاق می‌افتد، بر می گردد. اما هیچ ضرری ندارد که بازیگوشانه بر اساس آکنه خود حدس بزنید که دختری دارید، تا زمانی که بدانید هیچ مدرک پزشکی برای تأیید این ادعا وجود ندارد.


4-ویار غذایی

چگونه جنسیت بچه را حدس بزنیم؟

ظاهراً حمل پسر باعث می شود که هوس شیرینی کنید و حمل دختر باعث می شود که هوس ترشی کنید.


5-تست سیر

چگونه جنسیت بچه را حدس بزنیم؟

زنانی که نوزادان پسر را حمل می کنند، پس از خوردن یک تکه از آن بوی سیر می دهند. اگر یک تکه سیر بخورید و بعد از آن بو نگیرید ، ظاهراً دختر دارید. قطعا هیچ مدرکی مبنی بر اینکه این روش می تواند به تعیین جنسیت کودک شما کمک کند وجود ندارد، اما اگر واقعاً بخواهید امتحانش ضرری ندارد. 


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده