مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» چگونه فردی که دوستش داریم را فراموش کنیم؟

چگونه فردی که دوستش داریم را فراموش کنیم؟

راهکارهایی برای فراموش کردن شخص مورد علاقه

قطع رابطه هرگز آسان نیست، به خصوص اگر هنوز او را دوست داشته باشید. با این حال، با گذشت زمان، صبر و چند استراتژی مقابله ای سالم، می توانید ادامه دهید و دوباره شادی را پیدا کنید. با حذف شخص از زندگی خود شروع کنید، هم با حذف تماس و هم با حذف یادآورها. سپس می توانید روی رها کردن و ادامه کار، کار کنید.


1-تماس را به طور کامل قطع کنید. 

چگونه فردی که دوستش داریم را فراموش کنیم؟

اگر هنوز با او صحبت می کنید یا حتی اگر در رسانه های اجتماعی فقط همدیگر را فالو دارید، فراموش کردن او سخت است . در تمام حساب‌های رسانه‌های اجتماعی خود، فرد مورد نظر را حذف کنیداجازه دهید فرد بداند که نیاز به یک دوری طولانی از او دارید، حتی اگر می خواهید در آینده دوباره با او ارتباط داشته باشید. می توانید بگویید: "با وجود اینکه دوست دارم در آینده روابط دوستانه ای داشته باشیم، اما در حال حاضر روزهای سختی را می گذرانم. باید از تو فاصله بگیرم."


2-از فکر کردن به این که بتوانید دوباره با او رابطه داشته باشید، خودداری کنید.

چگونه فردی که دوستش داریم را فراموش کنیم؟

چگونه بفهمیم افسردگی داریم؟ مطلب مرتبط چگونه بفهمیم افسردگی داریم؟

 به این فکر نکنید که ممکن است دوباره به هم برسید. این فقط باعث می شود که در مورد آن شخص امیدوار شوید و خیال پردازی کنید. در عوض، روی رها کردن رابطه تمرکز کنید و به خود یادآوری کنید که آن رابطه تمام شده است. به خود بگویید: "ما به دلیلی از هم جدا شدیم و من سزاوار این هستم که با شخص جدیدی ادامه دهم."


3-ایمیل‌ها، پیامک‌ها و ویس های شخص را حذف کنید. 

چگونه فردی که دوستش داریم را فراموش کنیم؟

وقتی پیامی از پارتنر سابق خود دارید، احتمالاً به گذشته برمی‌گردید و آنها را می‌خوانید و در گذشته زندگی می‌کنید. تمام حساب های خود را مرور کنید و همه پیام ها را حذف کنید تا وسوسه نشوید.

اگر فکر می کنید که بعداً خاطرات را می خواهید، سعی کنید آنها را روی یک هارد دیسک اکسترنال ذخیره کنید و آن را به یکی از دوستان خود بدهید.


4-تمام عکس هایی که از آن شخص دارید را بردارید یا حذف کنید. 

چگونه فردی که دوستش داریم را فراموش کنیم؟

عکس ها را از دیوارها و آلبوم تصاویر خود حذف کنید. هر عکسی را که در تلفن یا رایانه خود دارید و همچنین هر عکسی را که در حساب های رسانه های اجتماعی خود دارید حذف کنید. شما نیازی به یادآوری های اطراف ندارید. یک بار دیگر، اگر نمی توانید کاملاً رها کنید، آنها را به همراه هر نسخه هاردی که دارید روی یک هارد اکسترنال قرار دهید و از یک دوست بخواهید که آنها را برای مدتی نگه دارد.


5-احساسات خود را بنویسید!

چگونه فردی که دوستش داریم را فراموش کنیم؟

تمام احساسات خود را روی کاغذ بیاورید. خاطرات خوب و بد را یادداشت کنید و فقط از آن برای بیرون کشیدن برخی از احساسات خود استفاده کنید. نامه برای شماست؛ نیازی به ارسال آن نیست.


6- هر یادگاری ای که در اطراف دارید را به صورت تشریفاتی بسوزانید. 

چگونه فردی که دوستش داریم را فراموش کنیم؟

گاهی اوقات، شما فقط باید ذهن خود را از فرد مقابل پاک کنید. یکی از راه های انجام این کار این است که وسایلی را که در اطراف خود دارید جمع آوری کنید. آنها را در سطل زباله فلزی بریزید و آتش بزنید. برای مثال می‌توانید این کار را با عکس‌ها یا لباس‌های قدیمی انجام دهید.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده