مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» چگونه بر ترس از ازدواج غلبه کنیم؟

چگونه بر ترس از ازدواج غلبه کنیم؟

راه هایی برای غلبه بر ترس از ازدواج

ترس از ازدواج طبیعی است. این یک تصمیم مهم است که بر بقیه زندگی شما تأثیر می گذارد. فکر کردن در مورد این تصمیم به شما کمک می کند مطمئن شوید که زمان، شخص و مکان مناسبی را انتخاب می کنید. منطقی کردن ازدواج آینده، خود نیز به شما کمک می کند تا با آن ترس کنار بیایید.


1-روابط شکست خورده خود را دوباره ارزیابی کنید. 

چگونه بر ترس از ازدواج غلبه کنیم؟

چگونه یا کجا اشتباه کرده اید؟ در نظر بگیرید که آیا کاری برای آسیب رساندن به آنها انجام داده اید یا برعکس. این امکان وجود دارد که شما تمایلی به سازش یا فداکاری کافی نداشته باشید. سعی کنید در رابطه فعلی خود تغییراتی ایجاد کنید تا یک شریک دوست داشتنی تر باشید، اما همچنین بسنجید که چه چیزی را باید فدا کنید تا به نتیجه برسد. به عنوان مثال، اگر یکی از عزیزانتان را به دلیل کم توجهی احساسی از دست داده اید، سعی کنید زمان کمتری را در دفتر و زمان بیشتری را در خانه بگذرانید.


2-به تعهدات بلندمدت خود فکر کنید. 

چگونه بر ترس از ازدواج غلبه کنیم؟

آیا در مسیر شغلی هستید که طی چندین سال یا دهه آینده توسعه خواهد یافت؟ آیا پرداخت بیمه های خودرو را انجام می دهید؟ آیا اجاره خانه می دهید؟ عصبی بودن از تعهدات طولانی مدت جنبه رایج ترس از ازدواج است. اگر می‌خواهید ازدواج کنید، باید تعهدات بلندمدت دیگری مانند مواردی که در بالا ذکر شد انجام دهید تا خود را با این ایده وفق دهید.

چگونه قرار عاشقانه خوبی داشته باشیم؟ مطلب مرتبط چگونه قرار عاشقانه خوبی داشته باشیم؟


3- مشاوره قبل از ازدواج را در نظر بگیرید. 

چگونه بر ترس از ازدواج غلبه کنیم؟

اگر ممکن است قبل از بروز مشکل از مشاوره حرفه ای کمک بگیرید، اما ممکن است به شما کمک کند تا با ازدواج کنار بیایید. آنها همچنین می توانند به شما در شناسایی علائم هشدار دهنده درگیری های آینده کمک کنند.


4- با پدر و مادرتان صحبت کنید.

چگونه بر ترس از ازدواج غلبه کنیم؟

والدین شما، تقریباً می توانند به شما بگویند که همیشه در مورد ایده ازدواج مطمئن نبوده اند. آنها همچنین باید نکاتی را برای غلبه بر ترس از ازدواج داشته باشند که در طول سال ها به آن پی برده اند. همچنین یک مثال واقعی از افرادی که ازدواج برای آنها موثر بوده است به شما می دهد.


5-خود را در 10-20 سال آینده تصور کنید. 

چگونه بر ترس از ازدواج غلبه کنیم؟

قطعا برنامه های شما تغییر خواهد کرد، اما به طور کلی، آیا خود را در 20 سال آینده متاهل می بینید؟ اگرچه چارچوب های زمانی ایده آل هر فرد در طول زندگی تغییر می کند، داشتن ایده ای از آنچه می خواهید به دست آورید، یک چرخش مثبت در برنامه ریزی آینده ایجاد می کند.


6-افکار خود را یادداشت کنید.

چگونه بر ترس از ازدواج غلبه کنیم؟

 این عمل که نگرانی های خود را روی کاغذ بیاورید، شما را وادار می کند تا مشخص کنید چه چیزی شما را از ازدواج می ترساند. همچنین درمانی است. همانطور که درباره ترس های خود می نویسید، سعی کنید راه حل هایی برای آنها بیابید. در مورد اینکه چرا می خواهید ازدواج کنید و اینکه چگونه شریک زندگیتان می تواند به شما در رسیدن به اهدافتان کمک کند بنویسید.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده