مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» چگونه در خانه، شوهر بهتری باشیم؟

چگونه در خانه، شوهر بهتری باشیم؟

راهکارهایی ساده برای شوهر بهتری بودن

در حالی که هر ازدواج متفاوت است، دستورالعمل های جهانی خاصی وجود دارد که هر مرد و زن متاهل باید براساس آن زندگی کنند. این مقاله را بخوانید تا یاد بگیرید چگونه ازدواج خود را قوی نگه دارید و بهترین شوهری که می توانید، باشید.


1- در کارهای خانه به همسرتان کمک کنید!

مطالعات نشان داده است که یک زن، به طور متوسط ​​هر هفته 10 ساعت بیشتر از شوهرش برای انجام کارهای خانه سپری می کند! انجام کارهای بیش از حد و سایر فعالیت های استرس زا می تواند به کاهش میل جنـسی در مردان و زنان نسبت داده شود. با شستن ظروف، جاروبرقی، تمیز کردن حمام، انجام کارهای حیاط، تعمیرات و غیره به همسرتان در تعادل حجم کار کمک کنید.

نکته کلیدی این است که در خانه کمک کنید، حتی زمانی که به صراحت از شما خواسته نشده است. به یاد داشته باشید که تمیز نگه داشتن خانه به همان اندازه که بر عهده همسرتان است، وظیفه شما هم هست. اگر بچه دارید، گاهی بچه ها را نگه دارید تا همسرتان کمی استراحت کند.


چگونه جنسیت بچه را حدس بزنیم؟ مطلب مرتبط چگونه جنسیت بچه را حدس بزنیم؟

2-به استانداردهای آن ها برای پاکیزگی احترام بگذارید!

به استانداردهای همسرتان برای پاکیزگی احترام بگذارید. بسیاری از خانم ها مدام شاکی هستند که همسرشان زحماتشان را هدر می دهد و مکان هایی که ساعت ها برای تمیز کردن آن ها وقت گذاشته است را کثیف می کند. شاید پاک کردن ریش هایتان بعد از اصلاح از روشویی، تنها یک دقیقه وقت بگیرد، اما باور کنید یا نکنید همین موضوع بی نهایت به آرامش روان همسرتان کمک می کند.


3- تماس فیزیکی روزانه داشته باشید!

تماس فیزیکی روزانه داشته باشید. تماس منظم پوست روی پوست، هورمونی به نام اکسی توسین را آزاد می کند که استرس را کاهش می دهد و احساس صمیمیت را در طولانی مدت افزایش می دهد. تماس فیزیکی لزوماً به معنای رابطه جنـسی نیست. هر بار که از هم خداحافظی می کنید، او را ببوسید و وقتی دوباره همدیگر را دیدید او را در آغوش بگیرید.


4- او را غافلگیر کنید!

فقط این که انگشتری را روی انگشت همسرتان گذاشته اید، این معنی را نمی دهد که از تلاش برای جلب محبت او دست بردارید. هر چند وقت یکبار، همان حرکات عاشقانه شیرینی را که در ابتدای رابطه انجام می دادید، انجام دهید. برایش گل بیاورید، بلیت فیلم مورد علاقه‌ اش را بگیرید یا یک شب عاشقانه را برنامه ریزی کنید.


5-شوخ طبعی خود را از دست ندهید!

هر ازدواجی فراز و نشیب های خود را دارد و تنها راه برای عبور از دوران سخت، حفظ حس شوخ طبعی است. لازم نیست که یک استندآپ کمدین باشید، اما باید تلاش کنید تا هر روز لبخندی بر لبان همسرتان بیاورید. بلیت یک برنامه زنده کمدی را بگیرید، شب‌های بازی را با دوستان خود میزبانی کنید، یا با هم ورزش کنید. هر چیزی برای ادامه خنده!

خندیدن منظم نه تنها ازدواج شما را بهبود می بخشد، بلکه می تواند با کاهش فشار خون، افزایش جریان اکسیژن به مغز و کاهش سطح استرس، سلامت شما را بهبود بخشد.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده